A sportos életmódhoz társított attitűdök begyűrűztek az emberek mindennapi életébe, ebben a felgyorsult világban az egészséges életmód és a divat elválaszthatatlanul összefonódott.
A Timarcs brand szívéhez közel áll a sportos elegancia világa, melyet idén futurisztikus elemekkel, neon színű rátétekkel és izgalmas formavilággal kombinált. A domináns fekete színvilágot megtörik a padlizsán, szürke és az üde sárga elemek, egyfajta játékosságot adva a szetteknek. A progresszivitás is időről-időre visszaköszön a márka kollekcióiban, tavasszal és nyáron szintén erre tevődik a hangsúly.
A kollekció különlegessége, hogy egyfajta apokaliptikus hangulatvilág is megjelenik a ruhákban. A tervező sokszor dolgozik újrahasznosított anyagokkal is, ezek legtöbbször rátétként, apró elemekként köszönnek vissza a ruhákon.
Egy másik variáció az, mikor a textil aktuális végződése a formaadó, ilyenkor a textil kevesebb hulladékot termel, hiszen nem szabjuk el, meghagyjuk az adott jellemvonásokat. A végeredmény pedig, hogy kapunk egy csodás formavezetést, mint ha a textil múltbéli életének szereplői keltették volna életre az adott ruhadarabot.
Mi is ’csupán’ szereplők vagyunk a textil életében. Egyfajta szabad tervezésnek nevezhető, amikor a jelenlévő adottságokkal próbálunk együttműködve, viselhető, korhű ruhadarabokat életre kelteni. Ennek csodás párosítása, mikor kezünkbe vesszük az irányítást és a geometrikus tervezés lépi meg a főszerepet. Mindkét oldal jelen van a kollekcióban, és ezek váltakozása visz minket egyik világból a másikba úgy, hogy a Timarcs ruhák főbb stílusjegyeit megőrzik.
Több nézőpont is találkozik a márkán belül, és ezek a találkozások mind üzenetek, amiket magunkon viselünk, vizualizáljuk a mindennapokban, hogy aztán ezek egy bizonyos irányba mutassanak. Az utcai sportos és futurisztikus elemek, a kényelem, hordhatóság, a textil felhasználásának mikéntje (apokaliptikus stílusjegyek), és az izgalmas szabásvonalak melyek leginkább meghatározzák a ruhák stílusjegyeit, és formálják a márka arculatát.
„Mint tervezőnek fontos, hogy amikor csak tehetem olyan emberekkel dolgozzak együtt, akik azonosulni tudnak a futurisztikus stílussal és extrém szabásvonalakkal. Így egy régi barátot, Pásztor Edinát, a My Sweetest Heaven bloggerét kértem fel modellnek a kampányképekhez. Edinával már régóta dolgozunk együtt, én szeretek fotózni, Edina pedig igazán fotogén alkat, így tehát ez volt az együttműködésünk kezdete. Az idei kampányfotókat pedig már a Timarcs Foto Studio készítette.”
A kampány képei: