Van egy olyan személyes dilemmám, hogy akkor én most influencer akarok-e lenni vagy sem. Az asalon.hu ugyanis nem blog; már a kezdetektől egy, a magyar divattervezőket átfogó, a szakma híreiről beszámoló portálként indult, melynek szerkesztőjeként és menedzsereként a háttérben akartam maradni.
DE NEM SIKERÜL!
Ráadásul azok az írások, fotó- vagy videó anyagok, amikbe ázsiai karakterű, de bozontos fejem betolom, mindig sokkal nagyobb olvasottságot produkálnak, mint a csak szerzőként jegyzett, szakmai anyagok. Így kerülhettem be a magyarországi Max Factor csapatának látókörébe is, akik megtiszteltek
egy első felkéréssel, és azóta sem hagynak békén.
Legutóbb a márka nemzetközi kampányának prezentációján jártam, ahol Oscar Larion, sokunk kedvenc sminkmestere mutatta be a legújabb termékeket.
Azért vagyok mégis tökéletes alanya ennek a bemutatónak, mivel tőlem a smink olyan távol állt, mint Trumptól az alázat: talán tudja, hogy mi az, de nem alkalmazza.
A természetes szépség híve vagyok. 37 éves koromig egyáltalán nem használtam alapozót sem. Akkor egy tragédiasorozat hatására a lelkem mellett az arcom is teljesem összeomlott. Muszáj volt takarnom. Viszont ha az arcnak kontúrt ad az ember, minimum egy szempillaspirállal illik emelni a tekintetet is.
Na most a Max Factor azt csinálta, hogy megkérdezte a nőket. Olyanokat, mint én.
Az egész világra kiterjedő szépségtanulmány alapja 10 országból 26.000 nő véleménye. A meglepő eredmény szerint 81%-uk a szépségápolási inspirációt nem a modellektől vagy a színésznőktől, hanem közvetlen közeli, vagy közvetett, távolabbi ismerőstől kapja. Ezek a nők súlyos élethelyzeteket oldottak meg, ami odáig vezetett, hogy számukra a szépség egészen új értelmet kapott.
Magától értetődő.
Mindenki úgy szép, ahogy van, a smink csak a kiemelést szolgálja.
Nem kimerítően, de elsősorban a harmincastól az ötvenes éveik közepén járó korosztályról van szó.
Ezek a nők erősek, életük legtöbb vonatkozásában magabiztosak, és úgy érzik, szépségük most van a csúcson; tapasztalataik és személyes karakterük által a holisztikus szépséget testesítik meg.
A szépségiparnak – eddig - nem sikerült úgy hozzájuk szólni, ahogy ez nekik megfelelő lenne.
Ma a Max Factor ezekre a nőkre helyezi a hangsúlyt, és ennek megfelelően kommunikál feléjük.
A sminkmárka erre épített kampánya a You X Max Factor nevet viseli.
Oscar a csodaszép Rónaszéki Annán mutatta be a sminkelés fázisait, melyet az alábbi képeken követhettek végig:
További képek az eseményről:
Fotók: Királyvölgyi Noémi