GRANDPA
Nagy Annamari a
Mod’Art International Hungary divattervező szakát elvégezve 2016-ben alapította meg márkáját. A ruhák által olyan érzést kíván kelteni, mintha nagyszüleink ruháit élettapasztalataikkal és emlékeikkel együtt vennénk fel, ezáltal szimbolizálva a fenntartható divatot.
A márkára jellemző a tradicionális gyártási technikák alkalmazása, illetve maradandó darabok alkotásának jelentősége. Inspirációként elsősorban a múlt öröksége szolgál, jeligéi pedig az őszinteség és a valóságosság. Nagy Annamari missziójának tekinti az emlékek és érzések átadását, ezért nem meglepő, hogy legfőbb célja, hogy a ruhadarabok viselőjének olyan érzése legyen, mintha nagyszülei emlékekkel és élettapasztalatokkal teleszőtt ruháit hordaná. Innen származik a márka neve is, hiszen a GRANDPA az angol „grandparents” szóból ered.
A tervező bevallása szerint „a viselője teszi mindenkor modernné” a ruhadarabokat, ezáltal lesz alkalmas több generáció számára is.