Herczeg Zoltán
Munkássága hatósugara a kezdeti, hétköznapi polgárpukkasztástól és a művészvilág szereplőinek készített egyedi, színpadi viseleteitől elindulva keresztülvág a világcégek felkérésére tervezett és gyártott formaruhák sokaságán át, s mintegy másfél évtized alatt hazája legismertebb divattervezői közé emeli őt. A lendület, az alkotói kedv megállíthatatlanul keresi az igazi, saját ösvényt. Kollekciói időről időre egyre nagyobb formátumban és egyre jellegzetesebb módon, meghökkentő ötletektől vezérelve kerülnek a közönség elé. Munkatempója hamar alkalmazkodik a lehetetlenül szűk határidők teljesítéséhez, évente 3-4 divatbemutatót tudhat magáénak.
A művészetek – leginkább a zene – és az élet örömeinek féktelen habzsolása, valamint az önirónia inspirálja alkotói folyamatait. A riporterek, újságírók egyik kedvenc alanya, csak elé kell rakni egy bekapcsolt diktafont és azonnal kendőzetlen őszinteséggel árad belőle a mondanivaló.
2009-ben Michael Madsennel közösen létrehozta a Badass by Michael Madsen márkát.
Elképesztő ötletek és munkatempó, aktív playboy élet, egyedi marketing. Magának tervez és eladja. 2005. évi Fashion Awards Hungary Év Fiatal Divattervezője megmérettetés nomináltja, díjazott kollekciójával megjelenik a madridi kifutón. Kifejezetten csak férfiaknak tervez, női darabokat csak különösen indokolt esetekben. Nem alkalmaz modelleket. Divatbemutatóin civilek, zenészek, énekesek, színészek, néptáncosok jelennek meg a kifutón. Minden mindig eltér a szokványostól és az aktuális kollekciót annak hangulatához gondosan kiválasztott erős zenével támogatja meg, melyet gyakran élvonalbeli zenekarok biztosítanak élőben. Divatbemutatói rendre átlényegülnek olyan performanszokba, melyekben a kifutón szereplő „makettek” szabadon garázdálkodnak a sokszor saját maguk által kiválasztott ruhákban kedvük szerint, ezzel együtt mégis minden mindennel tökéletesen passzol.