L'Pèpeaux
A Pèpo Pomozi Péter, fiatal magyar divattervező márkája. Az egyedi, méretre készítés és a couture technika alkalmazása olyan sajátos stílusban ötvöződik a feltörekvő tervező munkáiban, mellyel egyből meghatározta helyét a hazai palettán.
A gyerekkorában még szoftvertervezőnek készülő fiatalember matematikai pontosságú számításait is alkalmazza a tervezéskor, miközben a ruháiban olyan szabadságokat fogalmaz meg, mintha egy másik, egy természetfeletti világból inspirálódva alkotná meg fantáziáit.
A márka elsődleges célja, hogy egyedi ruhákat biztosítson mindazon személyek számára, akiknek mérvadó a minőség, az egyediség és a megbízhatóság.
A tervezési procedúra 4 lépcsőfoka:
1. Személyes konzultáció - az igény megfogalmazása, az ügyfél személyiségének és ízlésének megismerése,
2. Tervek prezentálása számszerűsítve, anyaggyűjtés, szükség szerint prototípus (fazon, dekoráció, faktúra) készítés
3. Méretre igazítás, esetleges korrigálás
4. Átvétel
A tervező célja, hogy mindenki megízlelhesse azt az érzést, amikor egy ruhadarabot nemcsak viselünk, hanem a részévé is válunk.
A 2016 nyarán bemutatott kollekció képei:
A kollekcióhoz készült videó: