Hogyan nőheti ki magát egy divatblog önálló, működőképes márkává?
Hogyan tudsz felépíteni többezres olvasó tábort?
Mik az üzletnyitás és a márkaépítés legfontosabb mérföldkövei?
Ha kíváncsi vagy hogyan fér meg egymás mellett a blogolás és a saját márka, hogyan tudsz akár Te is egy sikeres ruhamárkát létrehozni, üzletet nyitni, és menedzselni mindezt, akkor ajánljuk az alábbi mini kurzust április 6-án.
Az előadást Drencseva Nati a Nana's Fashion bloggere, valamint a NaNa's márka alapítója tartja.
A helyszínt a BRKLYN biztosítja.
A kurzust követően a márkaboltban a résztvevők elsőként tekinthetik meg Nati legújabb SS kollekcióját, valamint az este folyamán minden Course to Go résztvevő 10% kedvezménnyel vásárolhat az üzletben.
Jelentkezési határidő: április 4. (hétfő)
A kurzus ára: 9900 Ft