Bezárás

Keresés

Bezárás

Divat- és luxusmárka-menedzsment szak nyílt nap

Nyílt nap a DIVAT- ÉS LUXUSMÁRKA-MENEDZSMENT szakirányú továbbképzési szakon a BKF-en!

2016. január 9.

BKF Rózsa utcai campus
1077 Budapest, Rózsa utca

 
 
 
Program:
11.00: Baráth Hajnal DLA habil., a Budapesti Metropolitan Egyetem Művészeti rektorhelyettese és Borbás Anikó, a Felsőfokú Szakképzési Központ Igazgatójának köszöntő beszéde

11.10: Szilágyi-Csüllög Mónika, a Divat-és luxusmárka menedzsment posztgraduális képzés szakvezetőjének szakismertetője

11:30: Workshopok: a szak tárgyaiból 30 perces mini órák:
- Dr. Szatmári Judit Anna: Divatlapok Anno... - Mi volt a glossy magazin előtt?
dr. Szatmári Judit Anna workshopján bepillanthattok a divatlapok hajdani világába.
A divat történetének megismerése elvezet ahhoz a rendszerhez, mely ma jellemzi a divatipar működését. A francia divat, az haute couture, a konfekció és a prèt-â-porter kialakulását követi végig a kurzus a képzés során. A divatlapok ennek a folyamatnak, és az azt mozgató divatcégeknek fontos kommunikációs eszközei. Eredeti, 19. századi, 20. század eleji divatlap-kuriózumokat lehet majd lapozgatni, melyekben mind a divat változó formái, mind a vizuális ábrázolás fejlődése nyomon követhető, a színes metszetektől a divatfotókig. És persze a szövegek olvasgatása is érdekes és tanulságos - sőt néha mulattató, a mai divatújságírás előzményeként. Vigyázat: egyszer a mi divat-világunkat is így fogják elemezni!
Jelentkezzetek a workshopra legkésőbb 01.08-ig az info@divatmenedzsment.com e-mail címen!
 

 
- Török Viktória: Melyek a luxus brandeknél elvárt viselkedési és kommunikációs irányelvek?
Török Viktória luxus kommunikáció workshopján megismerhetitek a luxus brandeknél elvárt viselkedési és kommunikációs irányelveket. Egy luxus üzletben az értékesítési tanácsadó a vásárló részére egyenlő a branddel. A cég rengeteg pénzt, időt és energiát fektet tervezőkbe, szakemberekbe, a legjobb alapanyagokba, hogy maradandót alkosson.
Rengeteget költ reklámra is, hogy minél többen megismerjék és vágyakozzanak az általa készített termékek után. Abban a pillanatban, ahogyan a vásárló belép az üzletbe minden az értékesítési tanácsadón múlik.
S hogy mi a titok? A január 9-i workshopon fény derül néhány egyszerű technikára, amelyek elvártak egy luxus üzletben.
 

A helyek korlátozott száma miatt január 8-ig várják a workshopra regisztrálók jelentkezését az info@divatmenedzsment.com címen.
 
További információk: https://www.facebook.com/events/166301263727476/
 

 



Hasonló események