Bezárás

Keresés

Bezárás

Hogyan lett sikeres a magyar divatmárka? A Dorko story

A Budapest Business Club büszkén mutatja be őszi nyitó előadását, melynek keretein belül első előadóként elhozzák Gém Pétert, a Dorko alapítóját.

Mindent megtudhatsz a Dorkoról, a márka kialakulásáról, marketingstratégiájáról, illetve arról, hogyan támogatják a magyar művészeket és zenei előadókat.

A DORKO magyar divatmárka, a kezdetektől magyar művészekkel dolgozik együtt. A kollaborációkkal a céljuk, hogy összekössék a divatot a művészettel. Nagy hangsúlyt fektetnek a tehetségek felkutatására és támogatására, legyen szó festőről, szobrászról vagy éppen graffiti művészről. A márka nagykövetei többek között Bercsényi Balázs, Marsalkó Dávid, Szivák Zsolt, Deniz, Szőke Gábor Miklós.

Ha érdekel, hogyan lett rövid időn belül hazánk egyik legkedveltebb divatmárkája a Dorko akkor ott a helyed 2017. szeptember 13-án 17:20-kor az E épület IV. előadójába!


Az esemény mindenki számára nyitott és ingyenes, de előzetes REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT:
https://www.eventbrite.com/e/hogyan-lett-sikeres-a-magyar-divatmarka-a-dorko-story-tickets-37347665874
 
https://www.facebook.com/events/340329383081021/



Hírlevél feliratkozás
A hírlevélküldéssel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatót elolvastam és tudomásul veszem

Hasonló események