Ha a te vállalkozásodban is a vevők jelentik a legfontosabb pénzforrást, ha számodra is nehéz az ár meghatározása, ha szeretnéd ismerni az új üzleti trendeket, ha számodra is kihívás az online kereskedelem, ha tudni szeretnéd érdemes-e egyáltalán téli áruval foglalkoznod, ha szeretnél találkozni szakmabeliekkel, akkor gyere el, vegyél részt a 4. DivatMarketing konferencián! Ezekre a kérdésekre választ kapsz.
PROGRAM
▪ Koncepciót követő fogyasztók és márkáik - Dr. Törőcsik Mária egyetemi tanár (PTE), Dr. Törőcsik Kft.
▪ Vevőkapcsolatok mesterfogásai. Bizalomépítés a vevőben. Hogyan készüljünk fel a vevőből. Mi az amit szeret, és mi az, amit nem szeret a vevő. Hogyan teremtsünk elégedett vevőt. - Tonk Emil a Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója és 23 éve ügyvezető alelnöke, címzetes egyetemi docens, előadó, szerző
▪ Az árazás 48 törvénye. Árazz jól, keress jobban! Weiser István marketingstratéga, kreatív coach, elegedett.hu
▪ Pragmatikus online, élménydús offline? Az online kereskedelem hatása a bolti kiskereskedelemre. Kertész István ügyvezető igazgató, Mobilia-artica Kft.
▪ Divatos kérdés: Befolyásolja-e az éghajlatváltozás az öltözködést? Németh Ákos bioklimatológus, Országos Meteorológiai Szolgálat
▪ Fenntarthatóság, tanúsítványok – divat vagy valós elkötelezettség? Érdekli ez ma a fogyasztót Magyarországon? - Nagyné Miske Margit tanácsadó, tulajdonos ügyvezető, MINATEX Bt
▪ A vásárlói élményteremtés művészete. A vevők megszerzésének és megtartásának gyakorlati módszerei, Weiser István marketingstratéga, kreatív coach, elegedett.hu
▪ Fiatal szakemberek bemutatkozása
A konferencián lesz néhány kiállító, és a konferenciatasakban is értékes szakmai újdonságokkal várunk!
Helyszín:
Hunguest Hotel Griff
Bartók Béla út 152, Budapest, Hungary, 1113
Időpont:
2016. november 3. 12:00
A részletes programról, az előadásokról, az előadókról (7 előadás + fiatal szakemberek bemutatkozása), a részvételi feltételekről ezen a linken lehet tájékozódni, ill. itt lehet jelentkezni a konferenciára:
http://divatmarketing.hu/divatmarketing-konferencia-2016/