„Az a célunk, hogy kultúrát teremtsünk“. Dzsúdló a magyar könnyűzene ismert alakja saját divatmárkával lép a hazai streetwear piacára. A brand egyedi dzsekikkel, hoodie-kkal és pólókkal indítja a tavaszi szezont.
Március 12-én droppol a Boga, Magyarország új streetwear márkája, amely Juhász Márton, azaz Dzsúdló kreatív igazgatása alatt indul. A friss branddel a fiatal zenész-vállalkozó szeretne olyan high-end divatcikkeket alkotni, amelyek nemzetközi minőségük mellett inspirálódnak a magyar kultúrából és reflektálnak a magyar emberek mindennapjaira.
„A matyó hímzésnél azért szerettünk volna mélyebbre menni“ – mondja a kreatív folyamatok hátteréről Dzsúdló, aki feltörekvő magyar tervezőkkel dolgozott együtt a darabokon, és borsod-abaúj-zempléni varrónőket foglalkoztatott a termékek készítése során. „A divat a másik nagy önkifejezési forma számomra a zene után. Szerettem volna, hogy ez a márkában is visszaköszönjön, épp ezért fontos része a projektnek, hogy vidéken, ráadásul otthon, Borsodban készültek a darabok, kiváló szakemberekkel dolgoztunk együtt, és úgy érezzük, hogy a vidéki Magyarország visszaköszön a cuccokon.“ – fogalmazott a zenész.
Az uniszex darabok jól integrálhatóak egy pár közös gardróbjába is.
A márka elkötelezett a minőséget illetően, ami a kreativitás és az előállítás folyamataira is érvényesül. Így a termékeket limitált darabszámban dobják piacra.
„Ez streetwear. Nem köldöknézegetős divat, és nem pólónyomás. Az a célunk, hogy kultúrát teremtsünk. Szerencsére olyan közösség szerveződik a márka köré, akikben ott van ez a potenciál, akár a tervezőket nézzük, akár azokat, akik hordani fogják a darabokat“ – fogalmazott a zenész-vállalkozó.
„A Boga nem a merchöm, hanem egy olyan márka, amivel friss közösséget szeretnék teremteni“ – mondja Marci. „Tudom, hogy ez a projekt idegen testként érkezik a hazai divatvilágba, de a cél az volt, hogy ne vállaljunk semmilyen kompromisszumot, akár a kreativitásunkat, akár a minőséget tekintve“ – teszi hozzá. Mindez értelemszerűen magas gyártási költségekkel is jár, így a koncepció az lett, hogy készítsenek olyan darabokat is, amelyek esetében alacsonyabb a belépési küszöb. Mások esetében viszont semmilyen akadályt nem gördítettek az elé, hogy a fantáziájuk és ambícióik a végletekig szárnyalni tudjanak.
Az
asalon.hu szakmai véleménye szerint a brand ambíciója nem idegen a hazai divatiparban. Az általa megszólított közönség számára ugyanakkor újdonságot jelenthet, aminek így az egész piacot formáló hatása lehet. Kíváncsian várjuk a fejleményeket.