A keleties hangzású márkanév mögött két magyar tervező áll, Szécsényi Ági és Vágó Vanessza, akik együtt diplomáztak kötöttanyag- és formatervezőként a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen.
A kötött ruhák, a fenntarthatóság és az etikus termékek iránti szenvedélyük inspirálta őket a közös márka megalkotására.
A Berlin-Budapest székhelyű vállalkozás darabjai a slow fashion jegyében készülnek: kizárólag természetes anyagokat használnak és hazai gyártókkal dolgoznak.
A gyerekeknek és felnőtteknek szánt kollekcióval a cél olyan kényelmes, szerethető termékek létrehozása, amik mind az otthoni életben, mind utcai viseletként megállják a helyüket.
A két tervező saját igényeiből és tapasztalataiból kiindulva hozta létre a márka alap kollekcióját, amit otthoni viseletre terveztek, hogy termékeikkel segítsék magasabb szintre emelni az otthoni öltözködési kultúrát vásárlóik körében. Erre utal a név is, mely az ottalvás családias szokásának egy gyermeknyelvi megidézése.
Az - ottalvás - esszenciális kollekciójukkal hosszútávú érték létrehozására törekedtek, melynek kötött darabjai könnyen hordhatóak, az otthoni közegen kívül, az utcán is viselve az év minden időszakában megállják a helyüket.
A kollekció folyamatosan elérhető lesz; lassan, darabonként fog kiteljesedni egyszerű, időálló kötött termékekkel, gyerek és felnőtt méretekben. a “slow fashion” mozgalmat támogatva, kizárólag természetes, ökológiailag tesztelt alapanyagokból.
Április 10-én indult el a csapat
Kickstarter kampánya.
További információk elérhetőek a brand saját weboldalán:
www.oatava.com