Bezárás

Keresés

Bezárás

A magyar luxusmárka párizsi hódítása - Maison Marquise

Forrás: MTI, tudósító: Venczel Katalin

Ahogyan már előzetesen jeleztük, a 2012-ben alapított luxus márka mintegy ötven darabja tekinthető meg a 25. alkalommal megrendezett Vendome Luxury divatkiállításon március 4. és 6. között, a párizsi Le Meurice luxusszállóban.
 
A Maison Marquise első és eddig egyetlen magyarként kapott meghívást a divatszakma egyik legnagyobb, luxusmárkákat felvonultató kereskedelmi rendezvényére, ahova pályáztatás után, szigorú szakmai kritériumok alapján hívják meg a francia szervezők azokat a divattervezőket, illetve divatházakat, amelyeket érdemesnek tartanak arra, hogy bemutassák 2016-2017-es kollekcióikat a nemzetközi piac képviselőinek és a szaksajtónak.
 
"Ez egy olyan nagy nemzetközi fórum, ahova a világ minden részéről ellátogatnak. Itt sokkal jobb lehetőség van találkozni professzionális beszerzőkkel, mint bárhol máshol a világon" - mondta az MTI-nek Tóth Bori Párizsban.
 
 
A Maison Marquise továbbra is elsősorban az orosz és amerikai piacot célozza meg, a nemzetközi rendezvény ugyanakkor arra is jó alkalom Tóth Bori szerint, hogy kiderüljön, a világ mely részéről figyelnek fel a magyar kollekcióra. Tóth Bori azt reméli, hogy a Párizsi Divathét szakmai közönsége megtekinti a kiállításon jövő őszi és téli kollekcióját, és a négy nap alatt olyan kereskedőházak képviselőivel is találkozhat, amelyek új márkákat keresnek a vevőiknek.
 
A részvétel sikeressége a divattervező szerint két-három szezon után állapítható meg, amikor már "visszatérő márkának" fog számítani a Maison Marquise és kialakult a bizalom a szakmai körrel, a márka hitelessé vált a vevők szemében is a rendszeres részvételnek köszönhetően. Tóth Bori tervei szerint a bemutatkozása a Vendome Luxuryn az első lépés afelé, hogy a Maison Marquise pár év múlva akár divatbemutatón is bemutathassa a Párizsi Divathéten felső kategóriás, egyedi készítésű konfekcióruháit.
 
A Maison Marquise jövő őszi és téli kollekciója a divattervező elmondása szerint "alapvetően sötét színvilágú, kicsit drámai, artdeco-ihletésű". A ruhák sziluettje követi a test vonalát, kifejezetten nőiesek, sok díszítménnyel, de nem zsúfoltan, hanem visszafogottan és ízlésesen, ahogy az a Maison Marquise-től megszokott - tette hozzá.
 
"Nem túlzó, de a szemet vonzó darabokat hoztuk, mert fontos, hogy itt most felfigyeljenek ránk. Az anyagainkban, a mintáinkban, a szabásvonalainkban, a bőrrátétekben vagyunk egyediek és a szimmetrikus geometria is nagyon erős" - hangsúlyozta Tóth Bori.
 
A Maison Marquise a korábbi kollekciójából is bemutat tíz darabot, hogy az érdeklődők lássák, hogyan változik konzekvensen a márka stílusa.

Az új darabokat Magyarországon augusztus közepétől lehet megvásárolni.
 
A Maison Marquise-t Párizsban hárman képviselik, Tóth Bori mellett a másik két alapító, Szűcs Anita es Taligás Judit közgazdászok.

A magyar márka részvételét a Vendome Luxuryn a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) szakmailag és anyagilag is támogatta, és a divattervező elmondása szerint abban is partner, hogy a következő években is kijuthasson Párizsba a Maison Marquise.

"A divatipar nagyon kreatív ágazat, amelyben mi, magyarok egyre nagyobb sikereket érünk el nemzetközi szinten is. A mostani párizsi rendezvény kiváló alkalom a külpiaci kapcsolatok építésére egy olyan feltörekvő divatmárkának, mint a Maison Marquise. A Magyar Nemzeti Kereskedőház büszkén és nagy örömmel támogatja ebben a céget, hiszen pontosan az ilyen, magas hozzáadott értékű, nemzetközileg versenyképes termékek hordozzák magukban az exportpiaci sikerek lehetőségét"- fogalmazott Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója az MTI-hez eljuttatott közleményben.
 
Fotók: Maison Marquise



Hasonló hírek