Bezárás

Keresés

Bezárás

Divat- és luxusmárka menedzsment képzés nyílt napja

Forrás: www.divatmenedzsment.com

Fél öttől már gyülekeztek az érdeklődők a Divat-és luxusmárka-menedzsment augusztus 3-án tartott nyílt napjára.

A Budapesti Metropolitan Egyetem Felnőttképzési Akadémia vezetője, Szittné Csányi Krisztina nyitotta meg az eseményt, aki részletesen ismertette az egyetem dinamikus fejlődését és a szakirányú továbbképzések egyre bővülő választékát. Ezután Szilágyi-Csüllög Mónika, a Divat- és luxusmárka-menedzsment posztgraduális képzés szakvezetőjének videóüzenetét vetítették le. A szakvezető távollétét az indokolta, hogy hamarosan ismét anyai örömök elé néz, ezért kivételesen az éteren át üzent a leendő hallgatóknak.

A szak három kiváló tanára tartott workshop-ot a következő sorrendben.

Acsay Judit, a Burda főszerkesztője Anyag- és áruismeretet tanít a fiatal divatmenedzsereknek.
Csodálatos képekkel teli prezentációja a „Kell egy piros ruha!” címet kapta, mely főleg arra helyezte a hagnsúlyt, mennyi apróságon múlik, hogy milyen stílusú is lehet egy ruha. Kacér vagy elegáns, visszafogott netán kihívó, és még számos különféle jelzőt lehet használni egy ruhadarabra. Az ördög a részletekben rejlik.

Előadása végén arra a kérdésre is választ adott, hogy vajon mi lehet a közös ezekben a ruhákban és a Hősök terében. Aki kíváncsi rá, az Anyagismeret kurzuson megtudhatja.
 

A következő mini órát Szatmári Judit tartotta, aki rövid ízelítőt nyújtott a divattörténet sokszínűségéből. Judit elmondta, hogy a divat nemcsak a ruhákról szól, hiszen ennél sokkal tágabb, komplexebb dolog. Egyrészt bárminek lehet divatja, másrészt pedig a divat egy olyan jelenség, melynek az öltözködés csupán egy része. Látványos képein bemutatta, hogyan változik a divat, és hogyan nyúlnak mégis vissza a tervezők letűnt korok kedvelt viseleteihez, miként lesz mindez más, és mégis hasonló az eredeti elgondoláshoz.
 

Az utolsó előadó a szak Humánerőforrás menedzsment tanára, Szabolcs Katalin volt. A workshopja során bepillantást engedett a coaching folyamataiba, melyet az üzleti életben, így a divatmenedzser szakmában is érdemes alkalmazni.
Miért fontos? És vajon mikor van rá szükség? Egy önként jelentkezővel mutatta be a szakember, hogyan is zajlik egy ilyen beszélgetés, a végén pedig a jelenlévőkkel közösen elemezték ki a hallottakat.

A képzésben jelenleg már résztvevő hallgatók is csatlakoztak a nyílt naphoz, így őket is bátran faggathatták az érdeklődők a szakkal kapcsolatos titkokról.
 

A képzésre szeptember 15-ig lehet jelentkezni itt!

További részletek a képzésről: http://www.divatmenedzsment.com/kepzes/
 
Címkék: design hét



Hírlevél feliratkozás
A hírlevélküldéssel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatót elolvastam és tudomásul veszem

Hasonló hírek