Vegyünk három, jól ismert divatipari, kreatív szakembert, szórjuk meg őket sokéves, változatos hazai és külföldi tapasztalattal, adjunk hozzájuk egy lendületes menedzsert és már kész is a trendiroda.
Hogy ha ez ilyen egyszerű lenne, mint amilyennek a fenti mondat alapján hangzik, valószínűleg nyüzsögnének a trendirodák Magyarországon is, de tudomásunk szerint a Trendmuse Agency-vel most indult el az első ilyen szolgáltató.
A csapat alapító tagjai jól ismert szakemberek: Horváth Szilvia, Peleskey Zsuzsa és Kiss Márk; hozzájuk csatlakozott Farkas Ildikó.
A történet külön érdekessége, hogy Szilvia évtizedes párizsi tapasztalattal a
Mod'Art oktatási igazgatójaként és aktív tanáraként valahol maga nevelte ki csapatát, hiszen mindhárman a francia hagyományú intézetben tanultak.
Zsuzsa sokéves nagyvállalati szférában eltöltött, kiemelkedő marketinges és stylist munkái után, Márk pedig a hazai divat és celebvilág, több televíziós műsor és vállalati kampány tapasztalataival érzett rá ugyanarra a hiányra, mint Szilvia.
Hogy amíg más országokban rengeteg trendiroda működik, itthon a cégek, az ügynökségek és művészek nem igazán találnak olyan támogatásra, mely a márkájuk, a projektjük, a szolgáltatásuk, a termékük vagy az imidzsük előremutató, innovatív alakításában a tökéletességig vezeti őket.
Szolgáltatásaikból:
Trend konzultációik kiemelten stimulálják a kreativitást és inspirációt nyújtanak a fejlesztésekhez is. Mindezt úgy, hogy nemcsak az aktuális trendeknek, de a későbbi évek irányzatainak is meg tudjanak felelni. A velük alakított termék/szolgáltatás/márka nemcsak az indulás évében friss és mai, hanem hosszú távon is aktuális tud maradni. Személyre szabott tanácsadásuk irányulhat egy új márka felépítésére és piacra dobására, de akár egy meglévő márka megújítására is, beleértve teljes arculattervezést, termék és/vagy szolgáltatás megújítását és fejlesztését.
Stylingjaik artisztikus megközelítéssel, a nemzetközi kifutók hangulatával, a legújabb vizuális trendeket megvalósító, magas színvonalú munka, mely a divatanyagoktól, a celebrity, enteriőr és személyi stylingon át, egészen a reklámokig, filmekig, videókig kiterjed.
Teljes körű kreatív koncepciókat készítenek előadóművészeknek, közszereplőknek, márkáknak, cégeknek, rendezvényeknek, eseményeknek, egyedi és személyre szabott, karakteres, vizuális arculattal, média megjelenéssel, piaci és esztétikai szempontok egyidejű figyelembevételével, a jelenlegi és jövőbeli trendeknek megfelelően.
Trend workshopjaik, tréningjek, kurzusaik célközönsége: cégek, menedzserek, ügynökségek és olyan kreatív szakmákban dolgozók, akik nemcsak a divat, a trendek, a stílusok és a textil világa iránt érdeklődnek, de elengedhetetlen számukra, hogy kreatív munkájukhoz folyamatos és új inspirációkat, eszközöket, azaz egy mindent átfogó, naprakész tudásanyagot kapjanak.