Gyulai Natália, a NATI 100% PURE IDEA tervezője már egyetemistaként is szerelmese volt a japán kultúrának, járt is az országban, sőt, rangos pályázatokon díjakat is nyert.
Múlt héten megjelent legújabb kollekciója a Sakura körüli ünnepsort, a Hanamit idézi meg: amikor a japánok nagyjából februártól úgy május elejéig sorra járják a virágzó fák ligeteit, szinte már zarándokolnak és közben fesztiváloznak.
A HANAMI BABE ruhákban használt, eredeti, mintázott anyagokat
Nati japán kézműves műhelyekből rendelte.
Háromféle variációban dolgozta fel a témát: a leglátványosabb, legszínesebb mintákon a virágzó cseresznyefák körül ott fesztiváloznak a cicák, a visszafogottabb verziókban csak a virágmotívum jelenik meg, és van olyan, csak a cicák.
A mintákat kevésbé bevállaló vásárlók számára ugyanakkor készült egy olyan verzió is, ahol a természetes anyagok flitteres díszítést kaptak, és ezt egy konszolidált, minden alakra jól passzoló tunika formájában hozta ki
Nati. A ruhák a szintén japánból rendelt vintage selyemövekkel és az azok összetűzését szolgáló, ragyogó brossokkal válnak még egyedibbé.
A mintázott darabok szintén elérhetőek ezekben a tunika fazonokban, ill. készült egy bohókásabb, hátul sok fodorral díszített, látványában uszályosnak ható, nagy ruha. Ezt alkalmi viseletnek én már ki is néztem magamnak.
A színpompás darabok fotózásához
Nati Virivee színátmenetes harisnyákat társított.
Kampányképek: