Nekem az íráshoz sokszor nem elég a téma; szeretek mélyre menni az érzéseimben, hogy a hangulatot maximálisan újraélve tudjak visszaadni valami többet annál, mint pár kép, kiegészítő, ruha vagy egyéb tárgy leírása.
A müskinn csapatának mondanivalójával nem volt nehéz azonosulni, de pár nap kellett hozzá, mert az én kínai, tigris élményeim túl sok mindent kavarnak fel.
A tigris a kínai hagyományokban nem egyszerűen az állatok királya, hanem isteni jelleggel is bír. Ő a nagy úr, aki a végtelen időkből érkezett. Gyönyörű, csíkos szőrzetével a Yin és Yang jelképrendszer hordozója. Bundáján a csíkok változása e kettő keveredését is szimbolizálja, ezzel emelkedik a többi állat fölé. De a tigris nemcsak az állatok vezetője, rettegésben tartja és könyörtelenül szétmarcangolja a démonokat és a túlvilági erőket, megvédi a gyermekeket a rossztól.
A kínai kultúrában továbbá az erő, az egészség, a védelem és az értelem jelképe.
A müskinn márka csapata, Tóth Eszter, Sziládi Noémi és Rakovszky Zsófia nagyon tudatosan választották így a kollekció alapmotívumául: „Harmónia, kiegyensúlyozottság és természetes erő. Ezeket kapjuk és tanuljuk a tigristől.” - vallják a tervezők.
Geza Talaber Photography
Múlt hét csütörtökön a Telepen mutatták be a legújabb darabokat. „Egy emberközeli, a mindennapokra szánt táskasorozatot hoztunk létre.”
Fiatalos formák, praktikus kialakítások, természetes anyagok jellemzik a változatos méretű és letisztult színvilágú táskákat.
A kollekció ikonikus darabja a fenti képen lévő, átlátszó válltáska, sokak nagy kedvence, ami a bátorságra, önmagunk titkok nélküli felvállalására indít, hisz „nem engedi elrejteni a személyiségedhez tartozó tárgyaidat, ezzel hirdeti: mutasd meg ki vagy, mutasd meg mid van!”
Ezzel a hitvallással harmóniában készültek a kollekció kampányképei is, melyekhez nem profik álltak modellt, hanem a csapat barátain, ismerősein keresztül mutatja meg a világ és a müskinn viselő sokféle arcát.
„Karakterközpontú kampányfotóinkban és videónkban a sokféleséget és az önelfogadást hangsúlyoztuk. Modelljeink egymástól merőben különböző karakterek a közvetlen környezetünkből, akik vállalták és megmutatták magukat a kamerák előtt Budapest ismert és rejtett zugaiban.”
A csapat számára fontos a fenntartható és etikus gyártás: 90 %-ban hazai alapanyagokat használnak, csak természetes alapanyagokhoz nyúlnak és saját tervezésű, lézervágott fémkiegészítőket alkalmaztak, amiknek formai inspirációját a ‘tigris’ kínai írásjeléből merítették.
Fotó: Deák Éva
Styling: Ivanyiv Krisztina
Kampányvideó: