Bezárás

Keresés

Bezárás

Magyar tervezők sikerei Milanóban, a divathéten

.

A Magyar Divat & Design Ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös mentorprogramjának köszönhetően nyolc magyar márka a Milan Fashion Week hivatalos programjaként, a Spazio Cavallerizze impozáns épületében állíthatta ki 2019/20-as őszi-téli kollekcióját február 20. és 24. között.
 
A Magyar Divat & Design Ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös mentorprogramjának köszönhetően nyolc magyar márka a Milan Fashion Week hivatalos programjaként, a Spazio Cavallerizze impozáns épületében állíthatta ki 2019/20-as őszi-téli kollekcióját február 20. és 24. között.
A kiválasztott magyar márkák – az Abodi, az Artista, a Celeni, a Cukovy, az Elysian, a Je Suis Belle, a Tomcsanyi és a Zsigmond Dora menswear – ruháira több százan voltak kíváncsiak, a tervezők számos külföldi showroom vezetőjével léptek kapcsolatba és sokak között már elindultak az egyeztetések a jövőbeli együttműködésekről.
 
 
A pénteki show előtt a tervezők Giulio Martinello, a Vogue Italia stylistjának segítségével válogatták össze azokat a darabokat, melyek egy kollektív divatbemutató keretében engedtek bepillantást a magyar divat világába. A nemzetközi szinten is elismert stylist olyan hírességekkel dolgozott korábban együtt, mint Beyonce, Milla Jovovich vagy Amber Heard. Az első sorokban nemzetközi üzletek beszerzői, szakmabeliek és olyan influencerek ültek, mint Erica de Matteis, Miss Universe Italy, aki az egyik magyar tervező ruháját választotta erre az alkalomra.
 
Artista
 
Celeni
 
Je Suis Belle
 
Elysian
 
 
Tomcsanyi
 
Zsigmond Dora Menswear
 

Cukovy
 
„Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy ilyen sokan érdeklődtek a magyar divatbemutató iránt a Milan Fashion Week alatt. A nyitóünnepségen olyan szakemberek vettek részt, mint például Riccardo Grassi, aki több mint harminc éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az új márkák felkutatásában. A pénteki show is teltházas volt, sokan állva figyelték a kollekciókat. Rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk, ennek a sikeres rendezvénynek köszönhetően Magyarország felkerült a nemzetközi divattérképre.” – tette hozzá Bata-Jakab Zsófia, a Magyar Divat & Design Ügynökség vezetője.
 
 
________
Nyitóképen: Abodi 
Fotókredit: HFDA / The Fulldog



Hírlevél feliratkozás
A hírlevélküldéssel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatót elolvastam és tudomásul veszem

Hasonló hírek