Van egy olyan megélésem, mintha ezzel a kérdéssel kevesebbet foglalkozna a média, ahhoz képest, hogy mire vágyik a nő.
Jelen portál keretei között a finom külsőségeken keresztül érintem a témát, amihez a Milánó Férfi Divathéten bemutatott kollekciókból fogok szemezgetni.
A most bemutatott anyagok közül egyik nagy kedvencem volt a TOD's olasz ruházati márka kisfilmje.
Új olvasóinknak szeretném zárójelben elmondani, hogy a tavaly ilyenkor beütött járványhelyzet okán a divathetek egy-két nüansznyi fizikai jelenléttől eltekintve digitálisan zajlanak.
A Youtube-on visszanézhető filmek révén viszont rendkívül demokratikussá vált a divatban való naprakészség és jártasság.
A magyar vidéki halandó ugyanúgy a kanapéjáról élvezheti a legfrissebb trendeket, mint a New York-i divatdiktátorok.
Digitálisan bejárt helyszínünk ezúttal egy olyasz, vidéki kúria, a Villa Ronchi Vigevanóban, amit Giuseppe De Finetti tervezett 1936-ban a Crespi család számára.
Egy fiatal színész, Lorenzo Zurzolo készül következő szerepére.
A TOD's bensőgéges képekben elmesélt egyszemélyes történeten keresztül mutatja be a márka #sevenT címet viselő kollekcióját.
Hét, mint a hét napjai, T Tod's, és TIME, azaz idő.
A férfi vásárlóközönség a tér-idő játékán keresztül azonosulhat a márka életstílusával, amit a ruhadarabok révén könnyedén magukra ölthetnek akárcsak egy színész az aktuális fiktív karaktert.
A TOD's ruháinak stílusával elérhetőek azok a vágyott jellegek, amikkel szívesen azonosul napjaink férfija.
Walter Chiapponi, kreatív igazgató az elvonulás vágyán és a természettel szoros kapcsolaton keresztül értelmezi újra a klasszikus, nagyvárosi eleganciát. Letisztult fazonok, kézműves technikák, kényelmes, magas minőségű szövetek (tweed, gyapjú, pamut), melyek domináns barnás árnyalatai a férfi földdel, természettel szoros kapcsolódását idézik.
A kollekció alapdarabjai a ballonkabát, a rövid és a vadász dzseki, a lovaglónadrág, a bordás pulóverek és az egyetemi jelzésű, színesebb darabok.
A föld színekhez óvatosan társítják az olyan vagányabb árnyalatokat, mint a piros vagy a sárga: egy sál, egy pulcsi formájában.
Az összeállításokban ügyesen ötvözik a formálisabb öltözékeket a szokatlanabb megoldásokkal, így adva teret az egyéniség megélésének.
A jól öltözött olasz úriember kozmopolita stílusa a természetből eredő szabadságvággyal találkozik az öltözéksorban.
A kollekció a kiegészítők révén válik igazán ütőssé, elsődlegesen a lábbelikkel, amiknek jelentőségét a talajjal, a realitással való kapcsolódás adja meg: norvég varrással készített cípők, túracipők, bokacsizmák és nagy darab gumicsizmák.
Az övcsatokat és a táskákat az időre utaló T márkajelzés teszi még elegánsabbá, ami utal a lehetőségek végtelenjére: a stílus alakításában és az élet kalandjai által a személyes fejlődésben.
_____
A szerző divatszakértő és coach, aki személyre szabott öltözködési tanácsadással is áll ügyfelei rendelkezésére.
maria.vanyovszki@gmail.com
+36306042901
______
További képek a kollekcióról: