Tomácsnyi Dóri márkája meghívást kapott a Mercedes-Benz Fashion Week Berlin-re, ahol június 29-én egy fashion show, 30-án pedig egy pop-up showroom keretében mutatkozhat be.
Ezt a lehetőséget a brand számára a Design Terminál és a berlini Magyar Nagykövetség közös támogatása biztosítja. A Mercedes-Benz Fashion Week Berlin szervezője, az IMG választotta ki a márkát, mely így a magyar jelenlétet biztosítja a bemutatón.
A berlini divathéten való bemutatkozás egy másik jelentős eseménnyel is egybeesik. Az egy ideje tervezett és előkészített új márka név és arculat Berlinben lesz látható először.
A *dori tomcsanyi* márka 2010-es indulása óta felnőtt, megérett, így nevével és arculatával is egy komolyabb, letisztultabb image-et kívántak kommunikálni. A márka neve ezentúl TOMCSANYI, amely jobban közvetíti a márka lényegét külföldön is. Ez a kemény, kelet-európai hangzású név összhangban áll a márka poszt-szocialista ihletésű inspirációs és vizuális világával.
Ezen kívül, az elmúlt évek külföldi értékesítési tapasztalatait figyelembe véve, a 2017-es tavasz-nyári egy érettebb, de a márka alapvető értékeit megőrző kollekció lett. A tervező egyedi mintái most is visszaköszönnek, és emellett könnyed színek és fazonok, valamint most először farmer darabok is helyet kaptak a kollekcióban.
2017-es tavasz-nyári kollekciót a szocialista május elsejei felvonulások ihlették: zászló a kézben, szegfű a mellényzsebben, virsli, mustár, vidáman éneklő elvtársak. Ezzel a kollekcióval a dolgozó nőket ünneplik, minden ideológiai vagy politikai felhang nélkül. Ruháik a modern nőket éltetik, akik bátran kelnek fel minden reggel.
A berlini bemutatót június 29-én, szerdán, 19 órakor élőben lehet követni a márka weboldalán:
www.tomcsanyi.eu
A 2016-os tavaszi-nyári kollekció képei: