Nem vagyok híve a versenyeknek, mert ahogy egy delfint nem lehet összehasonlítani egy bagollyal, vagy egy szőlőfürtöt egy dinnyével, úgy szerintem az emberek között sem szerencsés összehasonlításokat tenni és rangsort állítani.
Viszont tudomásul veszem, hogy így van kialakítva a világunk, és ilyenkor magam is igyekszem az elveimhez legközelebb eső szempontokat kiválasztva mérlegelni.
Eszterrel pontosan két évvel ezelőtt találkoztam először, amikor épphogy csak elindította nem vásárlós időszakát. Fél évre tervezett, de olyan jól belejött, hogy több mint egy évig tartotta magát.
Közben olyan szinten elmélyült a témában, hogy mára a fenntarthatóság egyik jól ismert arcává vált. Nemcsak
blogjában tesz közzé nap mint nap értékes tartalmakat, de tanít, előadásokat tart, a Fashion Revolution Hungary csapatának tagja stb.
Számos ember figyelmét irányította rá a divatipar visszásságaira és ösztönözte a tudatos vásárlásra.
A
PIZSI - magyar pizsamamárka - tulajdonosával Mandzák Enikővel, 2018 áprilisban készített kampányukról
itt számoltunk be.
Azt hiszem, ezek után nem titok, hogy gondos mérlegelés után én Eszterre fogok szavazni.
Támogassuk egymást!
Szavazzatok ti is arra, aki a szívetekhez legközelebb áll: