Múlt héten az asalon.hu csapata is ott volt a Várkert Bazárban, az őszi divathét bemutatóin. A kifutókon felvonult kollekciókról készített fotóink már elérhetőek Facebook oldalunkon és hamarosan jönnek az élménybeszámolók, ill. a kollekcióértékelések is.
Az idei fashion week sok pozitív újdonságot hozott magával. Jelen rövid hírünkben a MOL Magyarországgal kapcsolatos együttműködést kívánjuk kiemelni. A nagyvállalat ugyanis nemcsak a divathét ideje alatt működő, a magyar tervezők termékeit közvetlen értékesítő Pop-up store partnereként jelent meg, de formaruháira kiírt pályázata is támogatja a szektort.
A kiírás lényege, hogy magyar tervezők gondolhatják újra a MOL Fresh Corner kutakon használt jelenlegi egyenruhákat.
A Magyar Divat és Design Ügynökség a MOL Magyarországgal együttműködésében meghirdetett pályázatára 2018. december 07. 12:00 óráig lehet jelentkezni.
Részletes kiírás az Ügynökség oldalán: