A Budapest Central European Fashion Week kifutóján mutatkozott be a megújult Maison Marquise azzal a kollekcióval, amit már Kiss Márk tervezett. A márka fiatalos lendületét nemcsak a tervezőváltás, de az Inotay Petra személyében belépett új tulajdonos is erősíti.
Petra elmondása szerint a
márka olyan céltudatos, kitartó nőknek készíti darabjait, akik tudják, mit akarnak az életben és ezt el is érik.
Az öltözéksor tervezésekor
Márk figyelembe vette a
Maison Marquise előtörténetét, hogy mi az az elsődleges image, amit megtartanak, és hogy ehhez milyen újdonságok kerüljenek bele.
Az elegáns business vonalat megtartva, azt egy kicsit sportosabb, szexibb irányba vitték el, ill. olyan új anyagokat hoztak be, amitől még frissebb, még intenzívebb lett az egész hatása.
A kombinálhatóságot is igyekeztek megtartani, amit akár kollekción belül, akár más típusú öltözékekkel is jól tovább lehet vinni.
Jellemző az öltözéksorra a különböző textúrák keverése, a fényes és a matt játéka, ami
Márk állandó védjegye, hisz előszeretettel kever egészen különböző anyagokat nemcsak tervezéskor, de a stylingjai során is.
Több öltözéken erősen megjelent ezúttal a
márka jelzése is, mivel egyrészt új, fiatalosabb logót tervezett
Márk, másrészt ezt a letisztultabb karaktersort a korábbi, aranyos cirádás márkajelzéssel is párbeszédbe hozta.
A minden alkatra elkészíthető, jól viselhető öltözékek között vannak a hétköznapokban alkalmazható, de extravagáns darabok is, amiket inkább eseményekre, partykra, fellépésre ajánlanak.
Ennek kihangsúlyozására készült a sort záró nagyestélyi, melyben Pásztor Anna énekesnő vonult végig a kifutón, az egész show-t megkoronázva ezzel.
Fotók: Peter Jordanoff
___________
Összes képünk a divatbemutatóról: