Bezárás

Keresés

Bezárás

Tíz hét, tíz történet – A ZSIGMOND DORA menswear legújabb kampánya

A ZSIGMOND DORA menswear TRIBUTE X néven bemutatott kampánya során tíz különleges emberrel működik együtt, akik valamilyen módon részesei lettek a márka életének a 2014-es alapítása óta.
 
Online sorozatukban eddig Alföldi Róbert, Eke Angéla, Hering Andris, Kertész Attila, Kozma Norbert és Markó Péter meséltek a márkával való kapcsolatukról. A tizedik kollekció, a RURAL EXPLORER a kezdetektől jelen lévő értékeket fogja össze: a hagyomány és az innovatív technikák ötvözésével készült fenntartható ruhadarabok emelik be a vidék szellemét városi életünkbe.

A fényképes sorozatban tíz héten keresztül mesélnek múltbéli és jövőbeli partnereikről, az ő szívükhöz közel álló helyszíneken. A márka eddigi útjára reflektálva nem csupán a kollekció darabjait mutatják meg, hanem azt is, hogy milyen szerepet tölt be a ZSIGMOND DORA menswear az életükben.

Hering Andris, a NoSalty és a PHENOM’ENOM szerkesztőjével saját otthonában beszélgettek a márkával való régóta tartó kötődéséről és a ruhák mögött rejlő gondolatiság fontosságáról.
 
 
Ifj. Markó Péter a márka szülőfalujában egy fotózás során nemcsak a ruhadarabokkal, hanem Dóra családjával is megismerkedett. Most, évekkel később, Dóráék látogatták meg őt és édesapját szerelőműhelyükben, ahol a nagymamájától ajándékba kapott Trabant felújításán dolgoznak. Közös munkájukban két generáció ereje találkozik megtestesítve a márka értékeit.
 
 
Eke Angéla, színésznő a Szkénében mesélt a márkával való megismerkedésének különös körülményeiről és Dóráéval párhuzamos küldetéséről: a tradicionális technikák beemeléséről a modern színházi világba.
 
 
Kertész Attila művésszel a stúdiójában tekintettek vissza a márkával történő sorsszerű találkozására és a közös értékekre, amiket Attila festményeken, Dóra ruhadarabokon keresztül fejez ki.
 

Kozma Norbert, haj-stylist szalonjában osztotta meg a kollekciók mögött rejlő inspirációval való azonosulását és a ZSIGMOND DORA menswear ruhadarabok hétköznapjaiban betöltött szerepét.
 
 
Alföldi Róbert, színész és rendező a férfidivat társadalmi kérdéseiről és a ZSIGMOND DORA menswear világához is közel álló indusztriális épületek és kerámiák iránti szeretetéről mesélt.
 

A történet folytatásában az énekes-zenész Ian Sullivan és Fónagy Dóra, a Vitrin Galéria megálmodója fognak mesélni a márkához való kötődésükről.

A TRIBUTE X utolsó történetei szintén különleges személyeket mutatnak majd be, így érdemes figyelemmel követni a kampányt.
 
_____________
A képeket Bodnár Zsófia készítette.
#zsigmonddoramenswear #ruralexplorer #tribute_x #10thcollection #menswear #aw20 #sustainablefashion #ethicalfashion
@zsigmonddoramenswear
_____________
További képek:
 
 



Hírlevél feliratkozás
A hírlevélküldéssel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatót elolvastam és tudomásul veszem

Hasonló hírek